
Bakan Bayraktar: Doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak mevcut projelerin ilerleyişini ve gelecekteki iş birliği fırsatlarını değerlendirdik.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Moskova’da Rusya Başbakan Yardımcısı Aleksandr Novak ile görüştüklerini belirterek, ‘Doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak mevcut projelerin ilerleyişini ve gelecekteki iş birliği fırsatlarını değerlendirdik’ ifadelerini kullandı.
Bayraktar, X hesabından yaptığı paylaşımda, Novak ile görüşmesinde bölgedeki ve dünyadaki gelişmeleri değerlendirdiklerini kaydetti:
Bayraktar, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
‘Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Rusya’nın başkenti Moskova’dayız. İlk olarak Rusya Federasyonu Başbakan Yardımcısı Aleksandr Novak ile bir görüşme gerçekleştirdik. Görüşmemizde, bölgemizdeki ve dünyadaki gelişmeleri değerlendirerek enerjinin küresel dengeler üzerindeki rolünü ele aldık. Özellikle doğal gaz ve nükleer enerji başta olmak üzere Türkiye ile Rusya arasındaki stratejik enerji iş birliklerinin önemine vurgu yaparak mevcut projelerin ilerleyişini ve gelecekteki iş birliği fırsatlarını değerlendirdik.’
AA
Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50 Türkiye’nin elektrik kurulu gücü 125 bin 598 megavata çıktı22 Haziran 202615:44 Günlük elektrik üretim ve tüketim verileri22 Haziran 202612:29