
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 21 bin 594 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 14 bin 315 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 1 milyon 21 bin 594 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 14 bin 315 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 47 bin 884 megavatsaatle 12.00’de, en düşük tüketim ise 33 bin 666 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 1 milyon 21 bin 594 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 1 milyon 14 bin 315 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 31,9 ile doğal gaz santralleri yer aldı. Bunu, yüzde 23,6 ile ithal kömür santralleri ve yüzde 11,5 ile barajlı hidroelektrik santralleri izledi.
Türkiye, dün 7 bin 657 megavatsaat elektrik ihracatı, 371 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Akkuyu Nükleer Güç Santrali’nin 1’inci güç ünitesinin inşaatı tamamlandı23 Haziran 202608:56 Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Ali ile görüştü23 Haziran 202608:34 Dicle Elektrik borcunu ödemeyen tarımsal sulama abonelerinin elektriğinin kesileceğini bildirdi22 Haziran 202617:52 Enerjisa Enerji, Kurumsal Enerji Buluşmaları’nın 8’incisini gerçekleştirdi22 Haziran 202617:51 Rus hükümeti akaryakıt piyasası için tedbir planı hazırlıyor22 Haziran 202616:50