
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Gürcistan Birinci Başbakan Yardımcısı, Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı Davitashvili ile iki ülke arasında yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin artırılmasına yönelik çalışmaları ele aldı.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Gürcistan Birinci Başbakan Yardımcısı, Ekonomi ve Sürdürülebilir Kalkınma Bakanı Davitashvili ile iki ülke arasında yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin artırılmasına yönelik çalışmaları ele aldı.

Bayraktar, sosyal medya platformu X’ten yaptığı paylaşımda, Anadolu Ajansının (AA) Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı himayesinde “Ortak Gelecek, Ortak Hedefler” teması ile düzenlediği İstanbul Energy Forum (İEF) kapsamında Davitashvili ile görüştüğünü bildirdi.
Bakan Bayraktar, paylaşımında “Ülkelerimiz arasındaki yüksek elektrik enterkonneksiyon kapasitesinin daha da artırılması için yapılabilecek çalışmaları ele aldık. Ayrıca petrol ve doğal gaz işbirliği imkanlarını değerlendirdik” ifadelerini kullandı.
Türk gençleri Shell Eco-marathon 2026’da yarışacak24 Haziran 202612:00 Türkiye’nin bölgesel enerji güvenliğindeki stratejik rolü güçleniyor24 Haziran 202611:59 Aksa Enerji, Manisa Depolamalı RES projesi için üretim lisansı aldı24 Haziran 202611:56 Günlük elektrik üretim ve tüketim verileri24 Haziran 202611:16 5 bin 500 haneye yetecek güçte kaçak trafo tespit edildi24 Haziran 202610:39