
Türkiye’de dün günlük bazda 949 bin 788 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 935 bin 352 megavatsaat oldu.
Türkiye’de dün günlük bazda 949 bin 788 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 935 bin 352 megavatsaat oldu.
Türkiye Elektrik İletim AŞ verilerine göre, saatlik bazda dün en yüksek elektrik tüketimi 44 bin 679 megavatsaatle 19.00’da, en düşük tüketim ise 31 bin 169 megavatsaatle 05.00’te gerçekleşti.
Günlük bazda dün 949 bin 788 megavatsaat elektrik üretildi, tüketim ise 935 bin 352 megavatsaat olarak kayıtlara geçti.
Üretimde ilk sırada yüzde 25,1 ile ithal kömür santralleri yer aldı. Bunu yüzde 19,6 ile doğal gaz santralleri ve yüzde 14 ile rüzgar enerjisi santralleri izledi.
Ayrıca, Türkiye dün 16 bin 187 megavatsaat elektrik ihracatı, 1762 megavatsaat elektrik ithalatı yaptı.
AA
Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile enerji dönüşümü ve iklim hedeflerini görüştü24 Haziran 202608:07 NatPower ve Tesla, Avrupa’da batarya enerji depolama sistemleri için anlaştı24 Haziran 202608:05 Hürmüz Boğazı’nda ticari gemi geçişleri savaş öncesi seviyenin yüzde 25’ine ulaştı23 Haziran 202617:48 “Darphane, VKN İçi Yer Değişikliği Süreci’ni UTTS portalı üzerinden devreye aldı”23 Haziran 202616:14 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, Londra’da23 Haziran 202614:53