
TORA Petrol’den yapılan açıklamaya göre, akaryakıt istasyonlarında bulunan ekipman ve cihazlar kullanım koşullarına ve zamana bağlı olarak fonksiyonelliğinin devamını sağlamak, maddi kayıpların önüne geçmek ve çevredeki insanların sağlığını korumak amacıyla yılda en az 1 kere olmak üzere Periyodik Koruyucu Bakım Programına tabi tutulmalı denildi. Akaryakıt istasyonları ve endüstriyel tesislerin periyodik koruyucu bakım ve tank temizleme […]
Açıklamada, periyodik koruyucu bakım programına tabi tutulan akaryakıt istasyonlarında gerekli emniyet tedbirleri istasyonda görev alacak ekiplerce alınması gerektiği belirtildi. Bu tedbirlerin eksiksiz alınması bakım işlemi sırasında karşılaşabilecek tehlikelerin ve emniyetsiz durumların ortaya çıkmasının önüne geçiyor. Tora bakım ekipleri işlerine başlamadan önce gerekli emniyet tedbirlerini alarak SEÇ-G (Sağlık Emniyet Çevre-Güvenlik) prosedürlerini yerine getiriyor. Akaryakıt istasyonlarında ve endüstriyel tesislerde yapılan periyodik koruyucu bakım işlemlerinin hepsi belirlenmiş EÇYB (Emniyetli Çalışma Yöntem Bildirimi) prosedürlerine uyularak yapılıyor.
Otomotivde “6 ay-6 bin kilometre” ve ilan kısıtlaması uygulamalarının süresi 6 ay uzatıldı22 Haziran 202610:36 OEDAŞ, 4,8 milyar TL tutarındaki 2026 yatırımlarına başladı22 Haziran 202610:13 SEDAŞ, enerji hatları yakınındaki çalışmalar için tedbir çağrısında bulundu22 Haziran 202610:02 Brent petrolün varili 78,43 dolardan işlem görüyor22 Haziran 202609:59 Biyoçözümler enerji güvenliğinde yeni büyüme alanı olabilir22 Haziran 202608:59