
ES ES Akaryakıt, şirketin yönetici kadrosunun da katıldığı, 2024 yılının ilk yarısının değerlendirildiği bir Satış Gücü Toplantısı gerçekleştirdi.
ES ES Akaryakıt, 2024 yılının ikinci çeyreğinde önemli bir toplantıya ev sahipliği yaptı. 6-7 Ağustos 2024 tarihlerinde düzenlenen Satış Gücü Toplantısı, şirketin yönetici kadrosunun yanı sıra Satış ve Yatırım Departmanı, Bayilik İşleri Departmanı, Otomasyon Departmanı ve bölge müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
2024 YILI İÇİN ATILACAK ADIMLAR BELİRLENDİ
Toplantının açılışında, Sofu Altınbaş’ın liderliğinde, Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Altınbaş, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Gazi Doğan ve Genel Müdür Yardımcısı Erdal Kayıhan konuşmalar yaptı. Toplantıda, yıl bitimine kadar izlenecek yol haritası, stratejiler ve hedefler hakkında kapsamlı bilgilendirmeler yapıldı. Katılımcılar, geleceğe yönelik stratejik planlar üzerinde detaylı bir şekilde tartıştı ve 2024 yılı hedefleri doğrultusunda atılacak adımlar belirlendi.
HEDEF: DAHA GÜÇLÜ BİR PERFORMANS
İki gün süren etkinliğin ardından, tüm ES ES Akaryakıt çalışanlarının katıldığı yemek organizasyonuyla toplantı sona erdi. Bu sosyal etkinliğin, toplantının başarıyla tamamlanmasını kutlamak ve ekip içindeki birlikteliği pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildiği belirtildi.
ES ES Akaryakıt’ın bu toplantının ardından 2024 yılının kalanında daha güçlü bir performans sergilemeyi ve sektördeki pozisyonunu daha da kuvvetlendirmeyi hedeflediğinin altı çizildi.
Nükleerde yeni dönem kamu desteği ve özel sektör talebiyle şekilleniyor25 Haziran 202609:41 ABD’nin ticari ham petrol stokları 6,1 milyon varil azaldı25 Haziran 202609:31 Elektrik piyasası bağlantı ve sistem kullanım yönetmeliğinde değişiklik25 Haziran 202608:53 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı yeni YEKA belirledi25 Haziran 202608:52 TENMAK’ın burs ve ödül programlarına ilişkin yönetmelikleri yayımlandı25 Haziran 202608:51